joi, 4 octombrie 2007

blog?

M-am gandit de multe ori ce e ala blog!?...mi se parea ca am un oarecare handicap ca n-am blog...toata lumea buna avea blog - eu nu! In sfarsit mi-a dat ioana mica un link, am apasat pe el si m-a inrebat cineva sau ceva daca vreau sa-mi fac blog. DA!...am zis...trebuie musai sa intru in rand cu lumea. De ce sa aiba altii si eu sa n-am!?? Zis si facut...am dat next next next, am completat, am copiat, m-am semnat si am acceptat...intr-un tarziu am dat finish si iata ce am realizat. Nu pot sa spun ca ma simt alt om...sau mai bun sau mai drept...ma simt ca si pana acum...de fapt nu simt mai nimic. Poate doar ca am o preocupare in plus. Nu ca n-aveam destule da e bine sa te tii in priza ca sa nu te ramolesti. Oricum acum raspund cu da la cele mai imortante intrebari din viatza...ai casa? ai masina? ai job? ai mail? ai blog? La atatea posesii nu stiu daca mai ramane timp sa ai si viata. Pana la urma e un mod facil de a-ti asterne gandurile si parerile in vazul lumii ca sa vezi daca si ea are aceleasi ganduri sau pareri - sau macar asemanatoare. E bine sa ai pareri...(parerea mea).
Deci pana una alta am blog si o sa scriu, o sa postez, personalizez, comentez, editez si moderez, cateodata aberez, ori de cate ori ma trece!

2 comentarii:

Anonim spunea...

good start

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant